香港睇醫生網首頁
[ 會員#17775 ] Chan Lai Sze

主動脈弓有鈣化點

病患者女 - 70歲

醫生好!我同我媽去做身體檢查,chest xray發現佢個arch有鈣化(唔肯定係鈣化定粥樣斑塊,兩個terms解釋report既醫生都有用黎refer同一樣野) 。我媽本身有dm( 控制得一般,但唔需要打胰島素針), hypertension (食住藥既情況下上壓120幾至130幾,下壓50幾至70幾都有),亦要輕微蛋白尿,平時無話氣喘心口痛咁樣
我上網搵資料,眾說紛紜,有啲話正常老化現象,有啲講到好得人驚,我唔知應該信邊個
求賜教
Chan Lai Sze 你好
隨着年纪增加,大動脈鈣化便會加劇,血壓高、糖尿病、膽固醇高等亦會加劇血管硬化、老化、鈣化、病變的情況。
鈣化輕微時只需要控制三高;鈣化嚴重時沒有控制好三高(主要為血壓高),就會有大動脈撕裂的風險。
就算有鈣化現象也不會做手術清除,而且沒有藥物能夠清除鈣化,最终還是控制好三高吧。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved