香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Leung

打完針後問題

病患者女 - 33歲

你好。醫生。
我6月尾打BioNTech 7月尾因為傷風咳同時身體出現問題
一開始時心臟開始跳得好快… 心口會痛….呼吸困難。
有手腳震。左右手臂。尤其係左面背脊手臂同手指會痛。頭痛。暈和很累 下不了床的感覺。
而在是10月尾。症狀慢慢減輕。但有時仲有心痛。暈同左面手臂背同手指痛。現在牙骹都痛,
有時頸痛時會有幾秒好似逗唔到氣。後尾枕會出冷汗同暈暈地。
係7 月尾時已入過急症室。check 了 心電圖。x光同驗血都話一齊正常。x光睇心臟主要既心血官都無塞….
都3 個月了 醫生想問問
1.打針後心臟有呢啲反應都幾個月,會唔會對心臟做成永久傷害?
2. 我上網搵到我所有症狀都是心臟血管栓塞。但是之前做左x ray 又話主要血管無塞。咁會唔會仲有血管栓塞既可能呢🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️😭😭?
3。想問為什麼針後會有呢啲所有症狀呢? 我每一天都好驚.. 一生人都未試過。怕有一天會突然猝死
4. 身體心臟會唔會去返打針前呢? 己經過了幾個月了。我每一天什麼都做唔到🥲日日都好驚

我現在真係好徬徨…
謝謝你醫生。幫忙解答❤️
Leung 會員你好

1.打針後心臟有呢啲反應都幾個月,會唔會對心臟做成永久傷害?

如果會造成永久傷害,首先要有受損、發炎,如心包膜炎、心肌炎、心肌梗塞。做檢查通常都能看出端倪。未能確定以上情況就不能確認會否造成永久損害。磁力共振和心臟超聲波對評估心肌炎、心包膜炎有很大幫助。

2. 我上網搵到我所有症狀都是心臟血管栓塞。但是之前做左x ray 又話主要血管無塞。咁會唔會仲有血管栓塞既可能呢🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️😭😭?

你之前所形容的跟心臟血管栓塞情況不太一樣,不會出現手腳震和頭痛。起碼心電圖和血報告都會出現異常。X光不能看到血管栓塞,電腦素描才能看得出來,但在心臟血管栓塞的危急情況下,不建議做電腦掃描,應該立刻送進心導管檢查室進行通波仔手術。


3。想問為什麼針後會有呢啲所有症狀呢? 我每一天都好驚.. 一生人都未試過。怕有一天會突然猝死。
驚恐症可以解釋你形容的所有症狀。因為打了針,所以擔心有後遺症,繼而發生驚恐,驚恐再轉化為身體各部位的徵狀。目前香港兩種疫苗引起血栓的情況極微,以往報道引致血栓的疫苗(Astra Zeneca, Jan Janssen) 不在香港應用。就算是引致血栓,也不是在心臟血管內發生,而是在腳靜脈或肺動脈發生。
由疫苗引致的突然猝死,前提是要有嚴重發炎或心臟肌肉組織嚴重受損,這些也不難發現,超聲波或磁力共振都可以幫助作評估。


4. 身體心臟會唔會去返打針前呢? 己經過了幾個月了。我每一天什麼都做唔到🥲日日都好驚。
會不會復原,首先要知道身體本身出了什麼毛病。在未有確認或否定患上什麼疾病之前,就很難回答你幾時能復原。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved