香港睇醫生網首頁
[ 會員#26462 ] Elaine

有夢遊行為

病患者男 - 22歲

我兒一向睇政府精神科醫生,近來我發覺佢有夢遊行為,成日凌晨行咗出街成個鐘,而且成日買野食,但係唔係食喎,同醫生講返佢情況又話唔駛轉藥,都係食抑鬱症標準既藥, 我很擔心,真的純粹抑鬱嗎?
你好Elaine,謝謝你的查詢。

夢遊在小童年代比較常見, 有部分源於家族遺傳因素, 有部分是和大腦未完全發展成熟中的情況, 很多個案隨著成長中已逐步消失。 除了以上原發性的例子, 也可以是繼發性, 最常見是藥物副作用: 包括安眠藥Zolpidem (Stilnox), 或者鎮靜劑。 當然醫生也要排除其他可能性,例如睡眠異常 (Parasomnia)、睡眠窒息等等。 抑鬱症引致夢遊不是太常見。

如果你和兒子已經和政府主診醫生商討, 但情況沒有改善, 可以嘗試找私家精神科醫生問多個意見。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved