香港睇醫生網首頁
[ 會員#26283 ] Krystal

頭痛頭暈眼腫痛

病患者男 - 27歲

依兩星期以為工作壓力大 所以先頭痛頭暈
到停左工作 比自己抖下 頭痛頭暈一樣冇變
依個痛已經搞到訓唔好 易醒
上星期仲有日痛到 到早上7點幾先訓到

依個就一星期多啲 無啦啦又流牙血
流左好似三四日都仲流 所以睇左牙醫
已經睇左牙醫 話發炎 唔嚴重
已經介左甜飲
都有諗係咪介左甜飲問題

兩日前 一起身就右邊既眼皮
腫左 痛 不停流眼水 撐唔大隻眼

一連串唔舒服 搞到成個人冇哂心機同心情 完全唔想郁 希望你地可以解答到 謝謝
你好,謝謝你的查詢。

根據你的描述,這兩星期可能基於工作壓力過大而出現頭痛同失眠狀況,亦出現流牙血及右邊眼皮腫痛、流眼水情況,可以先行留意,這些情況會否隨着時間慢慢好轉,如有需要,建議尋找專科醫生作詳細評估及檢查,並作出適切的處理。

另外你亦發現身體的不適狀況,已經導致情緒低落及做事缺乏動機,建議多加觀察自己是否有以下症狀持續地出現?例如:呼吸困難、心跳加速、口乾、肌肉崩緊、感到難以集中精神、經常感到焦躁不安、緊張擔憂、坐立不安、容易受驚、或失眠等。若抑鬱情緒持續出現,超過兩星期並影響到日常生活,建議盡快尋求專業精神科醫生協助,以便盡快重拾正常生活節奏。

除此之外,不良飲食習慣及作息不定時,亦有機會導致頭痛及失眠的情況。建議少喝咖啡、酒精類型飲品、在睡前避免進食大量含有刺激性或難以消化的食物,並建立穩定的睡眠及作息時間表。

最後,可以嘗試尋找信任的親朋戚友或同事,商討工作上所遇到的壓力及困難,看看能否找到問題核心,以便盡快跨過目前狀況。


祝 早日康復

梁醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved