香港睇醫生網首頁
[ 會員#24937 ] Michael

前列腺炎

病患者男 - 21歲

醫生你好,我前列腺炎吃過以下抗生素
1. Levofloxacin 500mg 3 weeks
2. Augmentin 1g *2 4 weeks
每次服用抗生素後都感到病徵減輕好多,但完左抗生素後2個星期就會重新出現症狀,但比服藥前較輕。
現時症狀:射精痛+精液黃色水咁,身體狀況差時前列腺就會灼熱+痛,個人冇力容易出汗發冷想吐。
早前前列腺按摩後精液驗出scanty growth of Group B step,但又對上面兩款抗生素敏感,會唔會不是致病菌?
想問前列腺發炎會唔會令到ESR blood test 指數升高?
前列腺會唔會有少部分殘留細菌已經有抗藥性?而且個細菌量少導致種菌揾唔到?咁嘅情況可否用更高級的抗生素注射去治療?

唔該曬醫生。
您好,慢性前列腺炎很多時從尿液及精液都找不到细菌。在服用抗生素後理論上就算有細菌都應該被清除。持續的不適感可能是炎症的病情還沒有消退。

少量的strep 細菌可能是樣本受污染。慢性前列腺炎檢查血的ESR作用不大,因為ESR的準確性不高。

葉維晉医生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved