香港睇醫生網首頁
[ 會員#26044 ] Lanlan

大牙蛀牙-對吃冷熱敏感-有冇試補唔拔牙

病患者女 - 39歲

本人最近2一3個月開始吃冷敏感痛(上左智慧齒前面大牙)*已照全口X光*都話蛀深*似由牙肉邊緣蛀入牙中間一個大洞--
平時不會痛-已看2了牙醫-用東西檢查我牙時感覺小痛
、牙小小小小鬆,牙醫建議我拔牙或杜牙根**
加上*我大牙就是叫scissors bit(網上查名)*
我門牙又疏(側門牙2隻係釘狀齒)

蛀隻大牙是生歪咗向外*下面對咬牙向內*因為咬合上我隻蛀牙沒有吃東西功能*考慮甘情況醫生覺得我可以拔牙
我都覺得拔咗佢算了*如果去杜牙根*留牙以後只係可以cool牙*當然醫生都有建議我拔埋智慧齒(如果我選杜牙根)

困惑我:
1)似蛀位置未到神經痛*我仲可唔可以要求牙醫同我試下補?
2)位置補到咩?牙肉邊入面蛀大洞

你好,多謝你的查詢。其實牙齒經檢查後證實有蛀牙,而閣下本身也有對冷熱敏感,蛀牙已很接近神經線。當要清除蛀牙,其實有機會實際蛀牙比起x光看上去更深,如在清除蛀牙過程中已看見神經線,就只可以考慮杜牙根或拔牙。

如在清除蛀牙時未看見神經線,在病人的意願下有機會可以試補牙,但有補完牙會有疼痛的風險,因為補牙物料很接近神經線,病人需要清楚了解及接受風險。

另一方面,有關蛀牙的位置是否能夠做補牙,需要臨床的檢查及x光才能評估,建議如有需要可以約見牙醫咨詢。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved