香港睇醫生網首頁
[ 會員#26035 ] jack chan

輕微牙痛

病患者男 - 27歲

近排食野間唔中感覺到右上隻牙有輕微的痛 我以為蛀牙去睇牙醫 之後醫生睇唔到有蛀牙 敲我的牙都感覺唔到痛 所以沒看出問題 之後回家想起大約兩年前右上的牙曾經補過後食第一餐感到痛楚 但隨後兩年食野都冇乜野直至最近
請問其實會唔會同之前補牙有關? 我咬野果刻係唔痛 但一放鬆果下先會有超輕微的痛 可以食到硬食物 請問會是什麼問題呢?謝謝
hello jack!

根據你的描述,有機會是 “裂齒 cracked tooth”。 其中咬合用力,放鬆痛(rebound pain)是典型的牙裂症狀之一。
我建議你可以再搵另一位牙醫拿多個意見,多確認一次並無其他蛀牙,補牙滲漏,敏感 或者 牙周問題。
因為牙裂很多時候都無法準確判斷,好睇真係睇到條裂紋。就算睇到,亦唔知裂到有幾深入。所以牙裂的診斷好多時候靠觀察症狀 和 排除其他病因。
確認牙裂後再決定治療方案。

希望有用

陳澔賢醫生
荃灣牙科醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved