香港睇醫生網首頁
[ 會員#21848 ] Ka fai Chan

心理壓力

醫生,你好。
我今年36 歲,男性。
職業:廚房 (做了16 年廚房)無轉過行。
事情是這樣的,因疫情關係,今年3 月尾,我工作的地方結業了,然後4 月份- 5 月份,這2 個月時間,我找了2 份廚房的工作,但發覺自己好似唔係好合適,所以辭職了。感覺自己好冇用,好似做咩都好唔掂咁。😔
前2 日又找了一份新的廚房工作,感覺自己好似駕馭唔到,我覺得自己好冇用,做嘢好緊張,無自信!同好似有點好抑鬱的感覺。好擔憂😔
我心理上面係咪出現左問題?
每次返新工我都會好緊張,好冇安全感。
陳先生你好, 謝謝你的查詢!
根據您的描述, 表面上工作遇上一點挫敗, 出現了一些情緒症狀。

其實這些究竟是心理或者處理環境壓力出現困難, 抑或是正常嘅適應期,甚至更加嚴重的抑鬱焦慮。

最簡單是可以和你的家人或者你信得過的朋友傾訴一下, 問多啲其他人意見, 一些建議甚至支援性輔導也可能已經幫到你。如果情況沒有改善甚至變得嚴重就需要找專業人士幫忙,例如輔導員、心理學家和醫生也可以 。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved