香港睇醫生網首頁
[ 會員#23779 ] 廖紀雅

服食避孕藥間提早黎m

病患者女 - 20歲

最近已食左事前避孕藥(yaz)六個月,一切都正常,適應期過左,月經週期都越黎越規律,
上個月月經係6月10號黎嘅,但係今個月嘅月經就提早黎左,吃到第18日嘅藥(6月29號),月經就黎左,血量不算多,但係黎左第五日(7月3號)都仲有,而且係鮮紅色嘅血,唔似平常月經尾段啡色嘅血,仍然有經痛的感覺。 (呢幾日都有繼續避孕藥)
請問原本未吃完的避孕藥還繼續服用嗎? 還是要直接停藥等待月經完先繼續開新嘅吃?同埋今次月經幾時會停?

請回覆謝謝
多謝你的來信。你有沒有每天準時服用避孕藥呢?因為倘若忘記服藥,遲了服藥,亦有機會引致異常出血以及經期不穩定,倘若避孕藥只是用以調理經期的話,可以考慮先停藥,等經期結束後才開另一包。不過假若有倚賴避孕藥及避孕功效,就最好繼續服用直至全包藥服用完畢為止,如有其他懷疑,建議最好找婦科醫生作進一步檢查。

鄧曉彤醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved