香港睇醫生網首頁
[ 會員#23191 ] Kerokero

外陰皮膚過敏

病患者女 - 21歲

3個月前中咗支原體 但好返之後仲有陰道炎 同埋磨擦外陰 比如如廁後用廁巾擦會覺得乸
所以依3個月以嚟不斷種菌 同塞醫生比嘅藥 可以做嘅化驗都做曬 結果係冇菌 雖然陰道炎好似冇咗 陰道入面冇乜大問題 但外陰情況冇改善過 婦產醫生話如果冇菌就可能係我皮膚出事 比咗啲類固醇我搽 叫我搽到好為止 想問係咪真係只係皮膚問題?係咪好返之前唔可以停搽?同埋搽完類固醇下面有輕微發熱是否正常?
何家強醫生回覆:
您好,

只要種菌結果是陰性,便應該沒有細菌感染。可能外陰是因為之前發炎,及太多清潔及刺激用品,令皮膚變薄及過敏。

————————————————————————
謝謝何家強醫生的回覆。想問我皮膚變薄及過敏應該怎麼做才能回復正常?
您好,

你的情況是,應該先搽不含香味或色素的潤膚膏,再搽簿薄一層類固醇。直至不癢就立即停類固醇,潤膚膏可繼續圖搽。

kkho
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved