香港睇醫生網首頁
[ 會員#23085 ] pinkyng

陰道炎 復發

病患者女 - 31歲

我同男朋友響上年12月尾開始有性行為,期間冇用安全套,之後1月頭確診有念珠菌,然後再有腸胃炎、尿道炎,尿道炎既藥又令我陰道炎再次復發... 但呢次分泌黃黃綠綠,水水地,但癢痕感唔大,同念珠菌好唔同。
撞正新年,搵唔到醫生睇,終於搵到個女醫生,食完藥情況更加差。之後又去搵婦科專科醫生,黎完M又有相同黃黃綠綠分泌。
我睇返最開初既醫生,佢建議我種菌,報告話係普通菌,食完醫生開比我既藥,我冇曬黃綠分泌,感覺好好。
之後過左10日我扁桃腺有d發炎,醫生開左2隻抗生素比我。中間我同男朋友再有性行為,用套會痛,唔用又唔會痛,但過2日黃綠分泌又再次出現....

究竟發生咩事?我可以點做?陰道炎好影響情緒同生活🙏🏻😢 謝謝
多謝你的來信。陰道炎是十分普遍,而最常見的是菍珠菌以及細菌性陰道炎。他們一般是由於陰道細菌失衡而至,尤其於抵抗力低,傷風感冒,服用抗生素行更為容易復發。典型症狀包括陰道分泌增多,呈現黃黃綠綠或豆腐渣形態,會陰紅腫痕癢。生活習慣上,建議使用綿質的內衣褲,避免使用沐浴露或消毒藥水沖洗下身。倘若症狀嚴重反覆,服藥後亦沒有改善,就可能要考慮做更詳細的婦科檢查,排除其他問題,甚至性病的可能性。

鄧曉彤醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved