香港睇醫生網首頁
[ 會員#23061 ] Zoe

蛀牙問題

病患者女 - 42歲

醫生你好~
我隻門牙係之前補完甩咗,已經磨到好薄好細,睇過幾個牙醫都話補唔到,所以無理佢,最近牙痛去睇牙醫,話我牙根發炎要杜牙根整牙套,因為係門牙如果要整就兩隻都要整唔係就會鴛鴦色,我覺得隔離嗰隻冇事嘅牙好似好無辜咁,無端端又要磨細佢,請問係咪一定要杜牙根?仲有無其他方法呢?感謝回覆

牙髓受細菌感染後導致牙根發炎,需要透過根管治療(俗稱杜牙根)將牙髓內的神經缐、微絲血管及細菌清除。杜牙根後的牙齒會變得脆弱,顏色亦會慢慢變灰,因此可以透過牙套技術,改善牙齒顏色,並減低牙齒斷裂的機會。
至於鴛鴦色問題方面,其實可以透過精確的對色步驟解決。現今的全瓷牙套技術,配合精準的對色服務,及電腦設計,可以將牙套的顏色及形狀做到跟鄰牙幾乎一樣。因此不一定需要將沒問題的鄰牙磨小。

Dr. Dennis Wong
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved