香港睇醫生網首頁
[ 會員#23061 ] Zoe

蛀牙問題

病患者女 - 42歲

醫生你好~
我隻門牙係之前補完甩咗,已經磨到好薄好細,睇過幾個牙醫都話補唔到,所以無理佢,最近牙痛去睇牙醫,話我牙根發炎要杜牙根整牙套,因為係門牙如果要整就兩隻都要整唔係就會鴛鴦色,我覺得隔離嗰隻冇事嘅牙好似好無辜咁,無端端又要磨細佢,請問係咪一定要杜牙根?仲有無其他方法呢?感謝回覆

你好,多謝你的查詢。實際需要臨床診斷,才能判斷牙齒受破壞的程度,以提供適合的治療方案。一般而言,門牙出現狀況的話,牙醫都會建議病人盡量保留牙齒。如果已經難以用補牙方式做修復,或是牙根已出現感染情況,可採取杜牙根,配合牙樁和牙套的方案。治療方向主要是處理有問題的牙齒,我們希望盡量避免涉及其他健康的牙齒 。除非有一些急切的情況或確實原因,就會有別的考慮。

通常處理方法並非只有一個,建議可以咨詢多於一位牙醫的意見,聽取不同意見後,考慮清楚並選擇最合適自己的方案。

陳思昕牙醫
荃灣牙醫 / 尖沙咀牙醫
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved