香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] 王先生

牙周病治療價錢

病患者男 - 38歲

最近幾年刷牙經常出現流牙血嘅狀況,牙肉腫痛,由於唔影響生活,所以都冇乜理會,但係最近開始我感覺左下邊大牙和前面有兩隻門牙都開始鬆鬆地,食嘢飲嘢都有啲酸軟,原本每年洗牙嗰個牙醫最近退咗休,於是搵隔離個牙醫去洗牙,諗住都係幾舊水搞掂,明明預約左洗牙,但係點知個牙醫檢查過之後話我有中度牙周病,需要做牙周病治療,即係深度洗牙,結果開價成萬蚊,我結果當然冇做,咪就係洗牙點解會貴左十幾倍,之前個牙醫從來都冇話過我有呢個問題,呢個牙醫係唔係唔老實?附上我的牙齒相片,想問下醫生專業意見。
你好! 關於對牙醫服務和收費,因應情況治療的方案和收費確有不同,如有顧慮建議可再向多一兩位牙醫作諮詢和比較,當然其實每個人牙醫都有不同的專業資歷等而會有不同的收費。
牙齒鬆動的確是牙周病的其中一個常見徵狀。如果真的患有牙周病,一般傳統的洗牙確實未能幫助針對此問題。因為牙周病的細菌是藏得較深入至牙根內,日常刷牙或一般傳統洗牙均未能達至此深度。
應對牙周病通常要作深層的清潔,以確保細菌不再令牙骨牙肉萎縮下去,避免最終導致牙齒脫落。雖然治療牙周病的費用與一般洗牙的費用有較大差距,但牙周病問題不單單影響一隻牙齒,而是會蔓延至其他牙齒,有需要及早治療。
若果因延誤治療牙周病而最終失去牙齒,損失定必會更大。如失去牙齒將來還要考慮鑲牙或種牙的問題,屆時代價實在更為沉重。除了費用問題,對身體和心理健康亦會構成壓力。為免延誤病情,如對於這些方面有任何疑慮,建議再預約牙醫作詳細諮詢。如是確定患有牙周病,為自己著想,盡早處理,接受治療,有機會分享更詳細的想法。
祝早日回復牙齒健康。

陳思昕牙醫
荃灣牙醫 / 尖沙咀牙醫
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved