香港睇醫生網首頁
[ 會員#21261 ] Eva

月經失調

病患者女 - 36歲

本人36歲,沒有性經驗。
經期一向不太準,每次間隔30-40日之間,每次約7-10天。

上次經期是4月24日至5月1日。
5月10日起有少量血水、然後每天有少量啡色液體但量不多(一張衛生巾可應付)。

5月27日睇過婦科,有照超聲波,醫生話子宮內膜較厚,約14MM,但除此之外沒其他異樣,當天開始服用Noretone tab 5mb,每日2次食21日。
食左藥之後兩天月經由少量啡色轉為紅色,量亦有明顯增多,跟平時月經情況類似。大概維持了5天左右,之後轉為啡色,量亦較少。

直至6月16日吃完所有Noretone tab 5mb,期間一直每天也有啡色液體。
6月18日再去婦科覆診,照完超聲波醫生話子宮內膜而家約4mm左右,比上次薄左,但冇其他異樣。

醫生叫我隔1星期後再開始服用每日2次21日Noretone tab 5mb,而醫生亦提到停藥期間會有月經,食藥幾日就會停,佢話如果再唔停就要入院做刮宮。


請問醫生我呢個情況會係咩病?
係咪真係有需要做刮宮?
謝謝回覆。
你好Eva,

你提到的情況多數是荷爾蒙失調,不過如果食藥後未能調節好就應該考慮做內膜評估, 排除増生和癌症的可能性。

此外也應考慮做宮腔鏡排除子宮內膜息肉。

祝你早日康復。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved