香港睇醫生網首頁
[ 會員#21463 ] MHL

做完LEEP好似發炎

病患者女 - 47歲

你好,范醫生,
本人在今年一月pap test 報告指出CIN3, 經轉介後2月12號在瑪麗醫院做左子宮鏡和組織化驗,當其時醫生話情況唔係太差叫我唔使擔心,仲約左8月至近去覆診,點知大約10日後打電話嚟叫我提早3月26號返去複診, 26號返到去醫生要我即日做個LEEP,做完3星期即4月16號再覆診,在16號覆診醫生又同我講在9-11點的位比較嚴重和好接近子宮驚傷及我其他器官(我2,5,7點都有病變)。

我問甘即是點啊⋯⋯個醫生話總之就而家叫醫好左啦,又係叫我半年返去複診,但是他又話我傷口仲紅紅地,我話因為做完手術期間我驚奇禮所以沖涼時都會輕輕地用水清洗一下,複診當日已經只是留一些粉紅色嘅分泌, 16號復原診俾佢檢查完返到屋企流嘅分泌有好大異味,好似一啲好腥嘅味道。

我真係好驚復原診俾佢搞到我變咗發炎,因為佢完全冇開消炎藥俾我,我打去瑪麗醫院度問佢就叫我去急症室,請教一下我依家係咪應該去睇私家醫生,請問范醫生你仲收不收新証,因為我仲有多發性子宮肌瘤問題,最大嘅有5cm ⋯⋯
MHL小姐,妳好!

CIN 3一般需要及早治療的,LEEP是合適的治療,治療效果可達92-95%。另外,切除的部分會作病理化驗,以確定CIN的級別程度、有沒有更嚴重的病理變化及切割邊沿是否乾淨。
照妳所說的,報告應該是有部分病變接近切割邊沿 (close to resection margin) ,這個一般不影響治療效果。
LEEP手術後不一定需要服抗生素,醫學研究並未提供有關數據。手術後,初期一般不會有太多出血。在手術後約7至10天是術後感染發炎的高風險期,病癥包括大量出血、發泌有臭味、腹痛或發燒。如果妳已經是手術後三星期覆診,期間流血已極少,只是覆診檢查後才比較略多及腥味,多數並非感染。但如果擔心,也可以找私家醫生診治一下。
子宮肌瘤,一般良性,如無明顯症狀,只需觀察,不必做手術,停經後不會再長大。
暫時未有收新症!

祝安!

范醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved