香港睇醫生網首頁
[ 會員#21278 ] Chan Kin ming

情緒問題引致胃病

病患者男 - 40歲

本人好容易緊張, 每次緊張嘅時候都會痛 ,食任何止痛藥都冇用 反而食一粒 安眠藥鎮定劑 就會好好多, 同埋我剛剛做咗頸椎手術, 醫生都同我講話冇事, 但我行路嘅時候 如果心情冇咁緊張 行得係比較好啲 同埋肩頸膊痛都少 但如果我一緊張 就行得好論盡 我唔知道呢啲係咪情緒可以影響到嘅嘢 唔該醫生
你好,謝謝你的查詢。

先建議做詳細身體檢查及血液檢測,排除痛症、炎症或其他疾病,若檢查結果一切正常,方才考慮以上問題是否由情緒病引起。根據你的資料,因緊張而引發的痛症及走路不穩,是焦慮症其中一個常見的病徵,若以上情況發生時併發其他焦慮徵狀,例如:坐立不安、精神難以集中、肌肉繃緊、頭痛、胃痛、腹瀉、多汗、潮熱、呼吸困難、噁心、震顫等,建議盡快專業醫生進行詳細評估及治療。

焦慮症的一些身體表面徵狀或會令患者以為自己患上其他疾病,從而忽略源自情緒病的問題,如果持續受焦慮情緒和身體徵狀困擾,並已影響日常生活及工作,便應盡快求診。

祝 早日康復

梁婉珊醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved