香港睇醫生網首頁

[ 腦外科 ] 一個沒有醫德和不負責任既醫生

發起人:Ms Chong 發表於11/7/2022 1:56:48 PM
尼個姓彭既究竟請咗幾多打手?我婆婆係三年前純粹去搵姓彭嘅做身體檢查,雖然年事已高,但素來身體無恙,只係有少少手麻痹。姓彭嘅認為有出現動脈阻塞症狀,建議佢做入侵性檢查(心導管檢查)心導管檢查是一項「侵入性」檢查,做嘅過程婆婆即刻中風!然後即刻做腦部手術!之後洗咗200多萬住咗兩個月醫院,婆婆完全冇起色,直到依家同植物人冇分別!

*中肯啲講句如果呢個(姓彭既)叫/建議你年邁的家人,做任何入侵性嘅檢查,請你多找幾個醫生聽聽意見,再做決定*

姓彭嘅同屋企人講做呢種入侵性手術嘅風險係百分2,對於唔認識嘅我哋,就聽醫生嘅建議俾左婆婆做尼個手術。呢個醫生係純粹想搵錢,冇道德!作為一個盡責的醫生,係應要小心評估每個病人的風險,然後與病人商討究竟某項入侵性檢查或手術對當事人的益處是否遠超過它的風險。如果以上的答案是
明確的,佢可以鼓勵病人接受治療,否則應該勸阻當事人不應冒不必要或不能承受的風險。

醫生話手術嘅風險係百分2,我覺得單靠死板的數據或機會率沒有多大意義,假若死亡率是千分之一,這數字是高抑或低實屬見仁見智。醫生可以保證他的病人不是第一千個嗎? 但係對於一個80幾歲嘅老人家來講就更加唔只係百分2!!後期出咗事攞住所有報告問其他醫生先知道原來個風險唔止百分二!係更高!呢個醫生非常冇道德。

我非常不認同醫生好多時把困難的決定推卸給病人及親屬!他們沒有醫學常識及臨床經驗,怎可能作出合適的決定?經常聽到醫生說: ⋯已經把所有可能性告訴你,我不能夠幫你選擇,你自己決定吧!」其實病人簽了同意書並非代表醫生免責,有承擔的醫生才會受病人尊重和信任!這個彭醫生絕對是一個沒有醫德和不負責任既醫生。

我見樓下有人打負評即刻俾人恐嚇要報警,更加確信尼堆5*入面一定有打手。
回應Ms Chong
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

醫術醫德探討
[牙科] 琺瑯質侵蝕變薄1/22/2024
[眼科] 姑娘的態度問題1/13/2024
[牙科] 感覺不良1/3/2024
[牙科] cool 牙的橡筋勁甩12/29/2023
[皮膚及性病科] 缺德醫生8/25/2023
[腦外科] 沒有耐性的醫生7/20/2023
[婦產科] 搞到我無左BB6/29/2023
[脊骨神經科(脊醫)] 親身家人3/28/2023
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved