香港睇醫生網首頁

[ 外科 ] 公立嘅慘痛教訓

發起人:Angel發表於9/4/2022 11:18:00 AM
本人有幸係江醫生仲係公立醫院做乳腺外科做個陣接受手術,個手術手勢好差,傷口成2個星期都埋唔到,手術後有返公立覆診,江醫生只係目測我個傷口,話傷口發炎,叫我去洗傷口…去街症診所洗傷口,先知自己傷口有腐肉,最後要去公立傷口專科護師診所執手尾,傷口先好返,江醫生真係好有經驗。

最大鑊係我割出黎嘅腫瘤有問題,仲有部份腫瘤冇割到,並唔係之前抽針講嘅良性腫瘤,理應要再開刀,擴大切除邊緣,當時江醫生冇講到腫瘤嘅嚴重性,只係話呢款腫瘤係好易翻發,陰聲細氣咁問我想唔想再做手術…當時做完手術,傷口都成日痛,又唔知唔做多次嘅後果有幾嚴重,我話唔想再做,之後返公立覆診,江醫生只係掂吓手術位置就打發我走。

結果,我係其他渠道先知呢隻腫瘤一定要再做手術,否則有好大風險,經過上次係公立嘅慘痛教訓,我索性揾私家執手尾。

而家見到江醫生由公立醫院醫生,搖身一變成為病人口中嘅手勢好嘅私家醫生,真係除咗講恭喜之外,都唔知可以講乜。
回應Angel
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

醫術醫德探討
[牙科] 琺瑯質侵蝕變薄1/22/2024
[眼科] 姑娘的態度問題1/13/2024
[牙科] 感覺不良1/3/2024
[牙科] cool 牙的橡筋勁甩12/29/2023
[皮膚及性病科] 缺德醫生8/25/2023
[腦外科] 沒有耐性的醫生7/20/2023
[婦產科] 搞到我無左BB6/29/2023
[脊骨神經科(脊醫)] 親身家人3/28/2023
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved