香港睇醫生網首頁

[ 腎病科 ] 簡直係不予置評

發起人:Lam發表於11/23/2021 1:30:44 PM
經普通科醫好轉介到黃醫生!
第一次去到 因早前家人係出面既體檢公司做了全身檢查,黃醫生已知道,佢就同我家人講,可以不用入院反正你係出面做左體檢,唔需要再浪費金錢重覆做體檢!然後話下次覆診帶報告比佢!
到第二次覆診,比報告佢睇既時候,佢話 既然你拎到黎,我就幫你睇下啦!但明明係佢上次話唔洗重覆做 叫我地下次覆診帶比佢睇。
但佢講到自己好好咁 免費幫你睇。
因為家人原先係政府都係拎緊血壓藥
就問醫生,可唔可以寫返醫生紙比我地,
到政府覆診 知道我之前有咁既情況 血壓藥曾經轉過同埋份量唔同左!然後個醫生話唔會寫信,你唔好諗住係政府可以拎到我既血壓藥,政府係唔會有咁靚既血壓藥,你地依種諗法係唔好,唔好諗住係政府拎到依d藥! 但其實我地係無諗過話要係政府拎得返私家既血壓藥 只係想到時政府覆診時 醫生知道之前有咁既情況 睇下需唔需要再調過d血壓藥!
但佢講到我地好似去睇私家拎左私家既藥 就去政府度呃拎私家既藥咁!佢講既說話令人好唔舒服。
之後黃醫生建議照胃鏡..
到第三次覆診,佢話家人有食道炎,開返D藥比我地,因我家人想去返之前轉介果個普通科醫生度睇
因果個普通科醫生較近屋企 覆診取藥都比較方便!
我家人就同黃醫生講,想去返之前果個普通科醫生度睇,然後黃醫生一聽到,即刻話明既 得 。好 拜拜 係咁講拜拜。
比人感覺好似一唔睇佢 態度就其差。
本來態度都唔係好!未見過醫生係咁樣。
我覺得黃醫生好無醫德,好似只做有錢人生意咁既態度。睇過咁多專科醫生,第一次遇到咁差,
態度差,講既說話令人唔舒服。
以後都唔會再去睇佢 都唔會推介比其他人!
簡直係不予置評
回應Lam
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

醫術醫德探討
[心胸肺外科] 仁術仁心 - 心胸肺專科3/16/2024
[牙科] 琺瑯質侵蝕變薄1/22/2024
[眼科] 姑娘的態度問題1/13/2024
[牙科] 感覺不良1/3/2024
[牙科] cool 牙的橡筋勁甩12/29/2023
[皮膚及性病科] 缺德醫生8/25/2023
[腦外科] 沒有耐性的醫生7/20/2023
[婦產科] 搞到我無左BB6/29/2023
[脊骨神經科(脊醫)] 親身家人3/28/2023
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved