香港睇醫生網首頁

[ 整形外科 ] 真心推介

發起人:Mimi發表於2/15/2022 9:34:37 PM
好少寫評語,但我覺得鄭醫生真係好好,至少以我嘅經歷,真心推介。

一直都想割雙眼皮,但好怕做唔好。唔想搵美容院做,覺得唔夠專業;二來美容院多做吊線,效果last得唔耐。年頭的起心肝想做,所以做咗好多research,偶然喺網上討論區搵到鄭醫生嘅資料,全部都係好評,所以就搵佢諮詢下。

諮詢前姑娘先幫我影一幅相,然後醫生同我一齊分析我面形可以改善嘅地方。我主要想改善眼型,佢就幫設計適合我眼型嘅雙眼皮,講解唔同種類嘅手術方法同比佢做過嘅相/案例我參考;最後仲同我分析埋overall成塊面有冇其他地方可以改善。諮詢時有問必答,而且分析都係從我角度諗,針對我個人嘅問題黎改善作出建議。我完全覺得鄭醫生係一個好專業、細心同有要求嘅人。最後我聽醫生建議做開眼頭+小切口割雙眼皮,雖然價錢比美容院吊線貴3倍有多,諮詢亦要收費,但醫生令我好相信佢嘅專業,所以考慮咗一兩日就決定搵佢做,有budget嘅我覺得值得搵鄭醫生。

約咗兩個禮拜後做手術,手術當日醫生再次同我分析咗1個鐘,確定我滿意個高度同形狀,再帶到手術房。原本預3個鐘手術,但我左眼有肌肉下垂嘅情況所以搞耐咗,最後做咗約4個鐘,然後留多2個鐘敷冰,攞埋藥就返屋企,5-7日後返去搵醫生拆線。目前覆咗兩次診,傷口埋得好好,喺醫生手勢好,因為手術局部麻醉,所以過程非常清醒,感覺醫生好有耐性,間中叫我眨眼同坐起身俾佢睇個效果,亦keep住問你有冇唔舒服,過程完全唔痛。

唯一由第一次開始,已經覺得姑娘服務態度有待改善,尤其其中一位姑娘語氣非常差,好似吩咐你做嘢咁,但幫醫生嘅時候就錯漏百出;其他姑娘態度好好但感覺都不是非常專業,所以我去都係因為鄭醫生。
回應Mimi
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

醫術醫德探討
[心胸肺外科] 仁術仁心 - 心胸肺專科3/16/2024
[牙科] 琺瑯質侵蝕變薄1/22/2024
[眼科] 姑娘的態度問題1/13/2024
[牙科] 感覺不良1/3/2024
[牙科] cool 牙的橡筋勁甩12/29/2023
[皮膚及性病科] 缺德醫生8/25/2023
[腦外科] 沒有耐性的醫生7/20/2023
[婦產科] 搞到我無左BB6/29/2023
[脊骨神經科(脊醫)] 親身家人3/28/2023
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved