香港睇醫生網首頁

[ 脊骨神經科 ] 治療嘅效果並不顯著 亦沒有明確嘅治療方法

發起人:Macy發表於9/15/2020 8:55:16 PM
其實是我爸爸為病人,我陪伴他去看脊醫。由於是初次看病,只帶了舊有嘅X光片,其間也詳細地詢問痛的地方, 逐一分析。原本感覺還良好,其後他提出要影更多嘅X光片 (多達八張),以及做MRI。費用是在其診所先收取,再叫病人到同大廈嘅其他化驗所拍X光片及做MRI。而對比其他診所, 佢嘅收費係相當之高, 也有相確嘅餘地MRI是否真的需要。

治療嘅效果並不顯著,亦沒有明確嘅治療方法。於第二次嘅診症日,先後用超過六種方法去嘗試找出適合嘅治療方法給我爸爸,過程超過四個鐘。但及後並沒有覺得任何正面嘅效果,只覺得痛楚仍在,亦令到我爸爸感到非常無助。可以證明他是通過嘗試去找出適合嘅治療方法,而不是根據經驗或科學推測。

現在回想,他只是盡量令病人逗留在其診所嘅時間,以收取更高嘅診症費 (涉及過萬診金),而不涉及專業操守嘅問題,例如濫收診症費(因為只有這樣做,平均來說每小時收費不以致過高) 。其中有些過程只有護士在旁,脊醫不是全程在場。

希望其他病人看了這篇評論,也深思為何有那麼多正面的評價, 請多加考慮。
Mr.A Lee回應: 發表於10/21/2020 5:39:54 AM
本人亦 曾光顧你所說的脊醫, 第一次去過程亦 同你差唔多 由下午4時多拖到晚上八時多冷氣勁冷, 在飢寒交迫下硬銷10次套票共數萬 ,他亦要我照MRI及X光 再花一萬五千多元. 治理大部分由護士處理難得見他一面以查詢病情. 十次療程後 效果亦不顯著痛楚還在。
他只盡量榨取病人的錢 毫無醫德可言
回應Macy
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

醫術醫德探討
[牙科] 琺瑯質侵蝕變薄1/22/2024
[眼科] 姑娘的態度問題1/13/2024
[牙科] 感覺不良1/3/2024
[牙科] cool 牙的橡筋勁甩12/29/2023
[皮膚及性病科] 缺德醫生8/25/2023
[腦外科] 沒有耐性的醫生7/20/2023
[婦產科] 搞到我無左BB6/29/2023
[脊骨神經科(脊醫)] 親身家人3/28/2023
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved