香港睇醫生網首頁

[ 骨科 ] 直接叫我去照磁力共振

發起人:Vee發表於7/28/2020 1:01:31 AM
我見呢個網站對呢位醫生評價非常不錯,所以就去睇佢。但亦正正係呢個原因令我決定要打呢篇嘢,講翻自己好差嘅經歷。
我真係非常失望,可以分兩個方面講。
首先係作為一個醫生,佢嘅態度真係不敢恭維。
喺問症嘅5分鐘內,佢不斷地反白眼,而且仲不停嘆氣。當我回答佢嘅時侯,更加會打斷我嘅說話,多次質疑我嘅答案,態度可以話係令人咋舌。試問咁又點會真係搵到病人嘅毛病喺邊呢?只能話佢對病人冇耐性。
第二,作為一個醫生,佢嘅診症過程實在唔專業。
當佢以極快速嘅節奏摸我膝頭嘅時侯,我話「就係呢個痛」,佢都冇停低問我係邊個位或者double confirm。而係之後直接叫我去照磁力共振。佢冇同我講過係出咗啲咩問題,亦冇解釋做磁力共振嘅必要性。直到最後,我都唔知自己身體有咩毛病。
老實講,去到最後,我都費時問。佢嘅態度真係令我好難受,點解我要貼錢買難受?對住個會反病人白眼嘅醫生?出翻診所就打咗電話去取消哂啲booking。
回應Vee
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

醫術醫德探討
[心胸肺外科] 仁術仁心 - 心胸肺專科3/16/2024
[牙科] 琺瑯質侵蝕變薄1/22/2024
[眼科] 姑娘的態度問題1/13/2024
[牙科] 感覺不良1/3/2024
[牙科] cool 牙的橡筋勁甩12/29/2023
[皮膚及性病科] 缺德醫生8/25/2023
[腦外科] 沒有耐性的醫生7/20/2023
[婦產科] 搞到我無左BB6/29/2023
[脊骨神經科(脊醫)] 親身家人3/28/2023
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved