香港睇醫生網首頁

[ 骨科 ] 向顧客銷售其他不同嘅醫療組合呢?

發起人:Sidney Leung發表於6/27/2019 12:52:24 AM
小兒曾經有兩次有頸椎問題,我帶他去睇吳醫生,吳醫生都可以即時為小兒治療,而且收費亦很合理;早幾日小兒又再次出現頸椎問題了,我本來已經約咗吳醫生,但要等一個月先有得睇,小兒呢兩日話條頸仍然好痛,因我擔心小兒有否嚴重咗,於是我上網search睇下有無好醫生睇呢?

結果我揀咗位元朗區嘅陳xx醫生,啱啱就帶咗小兒去光顧呢位陳醫生了,但呢位陳醫生卻令本人非常失望,亦令本人認識得到,何為黃綠醫生及黑店。

一入到治療室,陳醫生問了小兒兩句:做乜事?有乜唔舒服,然後按了小兒條頸兩下;隨即叫小兒照x-ray先,我問照x-ray嘅原因,佢答:睇下係咪習慣性頸椎移位,我問:就咁x-ray可以睇得出?不過佢無問我;但陳醫生隨即講第二個方法,如果唔照x-ray就食鬆筋丸啦,應該鬆咗啲筋就無事㗎喇!

我話小朋友食呢啲藥唔係咁好喎⋯⋯佢又講食份量少啲,應該無問題嘅;而陳醫生亦即時講出第三個方法,就係sell自己診所嘅物理治療姐姐喇,佢話做下物理治療都會好,只係冇咁快啫⋯⋯但如果真係照陳醫生講嘅話,其實小儀都只係少少瞓捩頸啫,係咪只要佢好似吳醫生咁,為小兒簡單治療,就已經可以令小兒痊愈呢?何必要為此而大費周章,要向顧客銷售其他不同嘅醫療組合呢?

所以我無接受到陳醫生任何建議,情願等回去睇吳醫生了。我覺得陳xx醫生實在係冇醫德,兼且拖症。到最後他還收我高昂的費用,平日佢醫生費,應該收$600左右,但今日全無治療就收我$800,我覺得佢實在係有濫收費用之嫌😡😡😡
所以在此提醒各位,要留意此位陳xx醫生
回應Sidney Leung
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

醫術醫德探討
[牙科] 琺瑯質侵蝕變薄1/22/2024
[眼科] 姑娘的態度問題1/13/2024
[牙科] 感覺不良1/3/2024
[牙科] cool 牙的橡筋勁甩12/29/2023
[皮膚及性病科] 缺德醫生8/25/2023
[腦外科] 沒有耐性的醫生7/20/2023
[婦產科] 搞到我無左BB6/29/2023
[脊骨神經科(脊醫)] 親身家人3/28/2023
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved