香港睇醫生網首頁

[ 泌尿外科 ] 香港搵私人醫生風險真係大

發起人:Joanna Lam發表於3/21/2019 10:14:18 AM
無可否認楊醫生態度和善有禮,毫無不耐煩的模樣,有問必答,整個對話十分放鬆。
然而態度再好也無補於事,醫生最重要還是醫術和處方成效。

診斷方面,我第一次睇泌尿科冇得對比其他醫生,病人挺多兩次看病需等待約一小時。只能説楊醫生十分友善地問你病情,不過要我主動提出照一下膀胱和腎的照聲波,不然就只是單純對談完就完事,尿液要自己到化驗所測試等覆診聽報告同換藥。 我自問準時食藥沒有亂吃東西,但是第一次開的藥完全沒有成效,等覆診時醫生話隻藥理應能對症下藥,唔應該冇效,反正比我還要困惑,令到我好不安無耐。佢俾我既感受係我都唔知你邊到有事,不過我換下藥睇下會唔會咁好彩有改善,已經放棄治療的但又不忘收你費用的庸醫。同樣地第二次藥都是無效,反而抗生素的副作用令我腸胃疲弱,容易胃痛肚瀉(已在飯後進食)。

診金方面,,第一次診金+一星期分量三種藥(800+300)作為私家専科十分正常,另加化驗所測試($700)。
第一次睇症醫生話之後覆診換藥免費,形容自己開善堂,但冇講清楚十分誤導,所以事後打電話詢問免費指診金還是藥費,雖然姑娘回應是診金和藥費免費= =有點奇怪但我覆診都係準備好錢, 結果收藥費了。正常應該的邊有咁筍
但第二次覆診四種藥,同樣一星期分量,換一隻藥加一隻新藥,但收左600,姑娘仲話平左200(really?)
我真的不明白藥物收費標準,感覺十分隨意。
睇醫生俾錢天經地義,私家預左貴,但第一次見咁唔要面的醫生,又要威又要戴頭盔。

我無需要胡亂編故事去抵毀一個素未謀面的人,於我而言毫無意義得益.花時間評論只是十分理解係香港搵私人醫生風險真係大,每一次都是用自己的性命去冒險,即使有網上評論可作參考,但真確性一無所知(尤其是那些一句起幾句止或者各項評分都10分滿分)。唔想有人好似我咁浪費金錢時間,同樣患有泌尿問題的病人睇唔睇楊醫生你自己決定,畢竟有人相信睇病係人夾人的説法,或者以為我係打手。
Ethan Chan回應: 發表於3/28/2019 2:01:15 PM
以後不敢再相信網上評價,爸爸之前小便不適灼痛所以叫我幫他找私家醫生求醫。經過多番對比,本來見楊協和幾乎好評就決定找他,不過效果一般,病情時好時壞不太穩定,令爸爸心情低落。我十分慚愧,之前聽聞過網上醫評極為不可信,我沒有理會,覺得自己有能力判斷真偽。事實上請不要高估自己的判斷力,仔細發現不少所謂的好評皆出自訪客,評分完全滿分,評論看似詳細真實,實則都是言過其實十分誇張。只能說造假成本太低,評論方式層出不窮,故事性滿滿,不再是以前的單薄一看便知真偽的評論。聰明的病友建議還是不要透過網路評價求醫了,經親朋戚友介紹最好,事實上不少真材實學的權威醫生是靠口碑營業,根本不知道甚至不屑於網評。這一次自己中招了當買個教訓,太心急了!
路人甲回應: 發表於4/2/2019 8:35:45 PM
我沒有看過楊醫生,只是覺得以上的評論很假。往往有差評出現,便會有海量好評出現推沉評論。出評論的頻率,根本遠超過其他醫生,即使全城名醫也沒有這麼誇張。請各位自行判斷。
回應Joanna Lam
發表意見內容切勿包含侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人、粗言穢語或惡性字句
涉及相關敏感資料如姓名、電話、地址等切勿直接顯示

醫術醫德探討
[普通科門診] 無醫德 拒醫12/18/2022
[耳鼻喉科] 好医生故事11/4/2022
[眼科] CONSULTING10/27/2022
[心臟科] 收咁貴只係不停做檢查10/5/2022
[眼科] 呃老人家做小手術10/5/2022
[骨科] cause my fingers pain9/11/2022
[外科] 公立嘅慘痛教訓9/4/2022
[耳鼻喉科] 收費問清楚8/30/2022
[皮膚及性病科] 做完都係冇效7/10/2022
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved