香港睇醫生網首頁
[ 會員#12357 ] ching10728

甲亢

我今年年頭因心跳180幾去左屯門醫院睇急症發現有甲亢,一直到依家都係內科3-4星期就覆一次診,最初食左3個月藥就甲減,醫生叫停藥睇睇但係2-3個星期就高返,又再食藥又甲減,最近半年都係停藥又高食藥又低, 上個月醫生話我條頸好大舊,眼好突又加上好難控制,建議我做手術,咁醫生寫紙比我外科排期,排到2016年3月,今日醫院打左黎話提早2015年7月去博愛睇甲狀腺科,我上網睇過政府甲狀腺切除會全部切哂要食一世藥,私家可以切一半有機會唔洗一世食藥。

1)我想問下喺私家做大概幾錢呀?因為我無買保險,所以想了解下,唔該哂!

李建業醫生回覆:
 12/11/2014
多謝 ching10728 訪客提問, 甲亢一般初診都會用抗甲狀腺藥控制, 但亦有個別病人控制並不理想或停藥便復發, 如遇到這樣的情況便要考慮其他更加徹底的治療。
依你描述的情況, 如兼有甲狀腺腫脹及眼突, 手術切除會是一種比較理想的治療辦法。
處理甲亢主要可採用甲狀腺全切除術或甲狀腺次全切除術, 次全切除術就是保留 4-10g 甲狀腺組織, 以便維持正常甲狀腺功能及不用術後長期服藥。但越來越多研究發現, 病人接受次全切除術及於術後長期跟進, 多達七成病人最終也會發展為甲低及要長期服用甲狀腺補充劑, 以維持正常甲狀腺功能, 而另一方面次全切除術後甲亢復發率有高達兩成。 所以現今處理甲亢多建議全切除術, 可避免復發及較容易術後跟進。

李建業醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved