香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Bonnie Sze

食野冇力,按隻牙有啲鬆,係唔係已經患上牙周病?

我最近發現食野冇力,用手指按落去大牙度,隻牙有啲鬆,我阿媽因為牙周病甩剩四隻牙,其實我係唔係已經患上牙周病? 我好擔心,我會好似佢一樣無牙食嘢!
曾永強醫生回覆:
 9/29/2021
你好!謝謝你的查詢!

牙周病常見的症狀,包括刷牙時經常出血,牙肉萎縮,牙石積聚,牙齒變鬆或移位,甚至牙齒脫落,出現牙瘡等等。

如果發現牙齒變鬆,便有機會已經患上牙周病。我建議你盡快約見牙科醫生作口腔檢查,並找出適當的治療方案。

建議你無需過份憂慮。假如你不幸患上牙周病,牙科醫生會因應不同程度的牙周病進行治療。早期的牙周病,一般接受洗牙便可以解決了。如果牙周病程度發展得較為嚴重,牙科醫生便可能要替你進行牙根刮治或牙周病手術,藉此清除牙周袋內及牙腳表面的牙石。只要能夠減少這些細菌,病情便能夠得到控制。

最後提提你,經過牙科醫生治療後,你也要建立良好的個人口腔衛生習慣。包括每天早晚用牙刷、牙線徹㡳清除牙菌膜,以及定期到牙科醫生作口腔檢查和洗牙等等。

希望你的口腔問題能夠盡快得到解決。祝你和你的家人早日康復,生活愉快!謝謝!
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved