香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Jobylww

轉移性腹腔癌問題

家父七月中係公立醫院做左升結腸腫瘤切除手術,之後化驗為二期不用化療,但到十月尾第一次覆診,cea上升左幾度,於是我地唔放心就去照petct,再拎埋番報告俾政府腫瘤科醫生睇,醫生話係廣泛腹腔轉移,不能手術及化療,只能紓緩治療,呢個期間開始有腹痛,只能打嗎啡止肚痛!

醫生們,其實家父咁快轉移是不是不常見?

手術前照正電子會唔會確認到微小癌細胞從而做針對性治療,減低術後轉移既機會?

是不是手術做得唔好先導致有癌細胞潛伏係腹腔度?

是不是飲食唔小心或術後兩個月後駕車工作先攪到咁快轉移呢?

癌腫瘤既性質有冇影響復發速度?

謝謝你們解答
黎錫滔醫生回覆:
 1/20/2016
多謝Jobylww 訪客提問。如果病人在七月中做升結腸腫瘤切除手術,十月尾便發現有廣泛腹腔轉移,情況比較少見。手術前照正電子素描不能確認到微小癌細胞,衹能察覺到有沒有轉移腫瘤的存在。如果有的話,也多數不可以做手術,最大可能的針對性治療是在手術之後,再用化療來對付轉移了的腫瘤。飲食不小心或手術後兩個月後駕車工作,都不會令腫瘤加快轉移,癌腫瘤有不同程度的惡性,高度惡性的會加快復發速度。

黎錫滔醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved