香港睇醫生網首頁
[ 會員#24697 ] Ping

懷疑內分泌失調

病患者女 - 47歲

醫生你好,本人今年47歲、女性, 在今年七月發現自己體重在半年之間下降咗差不多十磅 ,二月時約127磅 ,七月只得118磅,初時以為自己近呢一個月沒有吃早餐及壓力所致。 於是我食番早餐同時在午餐及晚餐份量增加, 希望將體重升會, 但過了兩個月情況依然沒有改善, 體重有時會增加 1至3磅, 但過了一段少時間又回落番。 同時我發現由7月開始每日甩好多頭髮,於是九月中我去睇家庭醫生,佢寫紙叫我去抽血驗糖尿及甲狀腺素, 報告結果(空腹驗血糖4.5 mmol/L ,T4,Total 65.4Mmol/L )兩樣指數都正常。

到11月我嘅月經嚟咗只有半日就停咗,之前嗰幾次雖然經量少,但都有嚟三至四日。 於是我去睇婦科做檢查, 照咗子宮同卵巢都冇事。 現時我嘅體重維持喺118磅至121磅之間 ,食極都肥唔返 ,同埋由7月到而家都甩咗好多頭髮, 希望醫生們可以解答我,我係唔係甲狀腺出現問題, 定係出現更年期症狀 。謝謝!
張欣寧醫生回覆:
 11/24/2020
感謝Ping提問
光是壓力也可以導致消瘦
要全面掌握甲狀腺狀況,只驗是不足夠的
甩頭髮可以是壓力導致,也可以是某些礦物質缺乏
可以驗賀爾蒙得知自己是否臨近收經
祝你身體健康
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved