香港睇醫生網首頁
[ 會員#18041 ] 嘉華

脊椎內有水囊

病患者男 - 25歲

醫生你好,請教解答一下關於我既問題,我係上年10月中因車禍後幾日發現右腳開始麻痹,同腰部開始病,醫生介紹我去照左磁力共振發現左我右邊脊椎L3與L4之間有個0.7cm的的水囊,骨科醫生大概既結論係唔關佢地科事,因為骨冇問題,而家又到神經外科話因爲磁力共振照片睇到大約係冇壓住神經線,又將我轉左去痛症科,我問左醫生(好多個)佢地有啲就話係有可能因為車禍,因為佢地個個都答我現時醫學科學冇一個好明確係成因,但有幾個就好似一口咬定唔關車禍事,所以我覺得好混淆,既然係一個未知數但我唔明白點解佢地會講到好似一定唔關車禍事,我自己想知道既係,我係應該睇邊一科,因為我想搵個權威醫生睇下,我有甘既想發並唔係我信唔過公立醫生,而係呢個病對我黎講好困擾,我好想有人可以明確小小講比我聽今後我應該要點做.

(補充小小,醫生話唔建議開刀,就甘由佢,但我真係痛,雖然唔係劇痛,但同一個位24小時都好個比人用力按住,真係好無奈,腳又冇力,又有麻痹,而家就算食左止痛藥都好都痛,可能開始有免疫)
彭振康醫生回覆:
 7/22/2017
嘉華你好,

多謝你的提問。

我很明白你的擔心。你現在才25歲,如果右腳麻痹情況不能改善的話,你的工作及生活會受到影響。

就你所描述,你的麻痹情況是車禍後才開始,所以相信你的問題是因車禍而起。

磁力共振發現有一個水囊,這個水囊是否因車禍而起就較難確定。

我建議你帶同所有磁力共振照片再諮詢骨科醫生意見,再作一次詳細臨床檢查及讓醫生再次閱讀你的磁力共振影像。

骨科醫生可以用麻醉藥注射的方法 (Selective Nerve Root Block) 來測試你的右腳麻痹是否與脊椎水囊有關係 。

請你再找醫生治療你的問題。

祝早日康復。

彭振康醫生上
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆

Cherry chan : 膝頭突然緊痛,不能屈……

病患者女 - 44歲 膝頭突然緊痛,不能屈?是什麼事情?.......
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved