香港睇醫生網首頁
[ 會員#30112 ] Yeung siusing

精神問題

病患者男 - 30歲

醫生你好 我想知道我患思覺失調,幻聽定人格分裂 救解答
個病已經有年半 一開始得3-5把唔存在嘅聲 到而家有8-9個唔存 在嘅聲

呢啲唔存在嘅聲音係反駁型 會堅持唔係幻聽而係人格,講嘅嘢不停重複使用以下內容 例如無時無刻不停要我返屋企訓,收工返屋企唔好沖涼洗頭 連衫褲都唔好換就咁上床訓覺,沖涼用水淋身唔好用淋浴露同洗頭水 ,又大話連篇,有時要我自殺死左去,無論行路坐低同定撘車都手震腳震之類嘅嘢 現實中嘅正常 對於呢班幻聽嚟講係唔正常

到近呢半年開始嚴重 最嚴重係心跳會不正常加速同放鬆唔到,有時坐低一放鬆個身就開始不正常嘅加速影響到手腳會震,睡覺一有睡意就突然感覺到唔正常嘅心跳 好似好大力泵左幾下咁樣 令到冇哂睡意 仲會 keep住跳到失眠,有時想放空之後就會有好似塞住左個額頭個種感覺 。
歐陽國樑醫生回覆:
 11/27/2023
Yeung siusing 你好,

其實思覺失調是精神分裂新名稱,希望病人同社會不要聽到太恐懼,而且現代醫學進步也有很多輕微個案,用一個比較少標籤效應的名稱也是應該的。
你看似已經有幻聽徵狀,而思覺失調最因難的是病徵是大腦問題產生出來,對患者來說是與真實沒有分別,所以極少是患者自覺而能夠安排好怎處理治療。
而且你的情況已明顯影響你的生活,現最好的提議是跟你信任的家人朋友商量,如他們覺得你需要求助看醫生便接受幫助吧。

歐陽國樑 醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved