香港睇醫生網首頁
[ 會員#20471 ] 瘋人峯語

自己性取向應該係男性

病患者男

已食血清素多年,過去大部分時間都迷迷糊糊,過去已停了藥接近兩個月,最近兩星期再食,發覺有以下反應:

食血清素個時好似知道自己性取向應該係男性 (見到男性會feel到自己係/眼神看到)

,停左冇食就覺得自己唔係(冇個個feel),睇gay porn 亦都冇反應(雖然一直都冇睇過,純粹想測試下性取向,但食緊血清素個時好似覺得自己會be sexually attracted to men ) , 點解會咁?

有諗過可能係我心理上接受唔到自己係同性戀所以壓抑左部份人格同個感受/情緒係潛意識到/ 而當我食左血清素時就喚起左身體個感覺出黎?

同埋我個人泥講(至少係呢一刻)唔鍾意同性戀。

想問其實係咩事?
麥棨諾醫生回覆:
 10/31/2018
你好!謝謝你的來信。

同性戀跟服用任何藥物無關,性傾向是天生的。的而且確,環境因素、長期被壓抑甚至被身邊的人否定也可能會影響自己的情緒,所以先會顯得血清素有助改善你的情緒,詳情我建議你盡快向你的專科醫生查詢。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved