香港睇醫生網首頁
梁景燊醫生

梁景燊醫生

Dr LEUNG King Sun Vincent

註冊專科:
[ 腸胃肝臟科 ]
Tel:
2339 8064
專業資格:
澳洲雪梨大學內外全科醫學士
英國皇家內科醫學院院士
英國倫敦皇家內科醫學院榮授院士
英國愛丁堡皇家內科醫學院榮授院士
英國格拉斯哥皇家醫學院內科榮授院士
香港內科醫學院院士
香港醫學專科學院院士(內科)
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
星期一 ︰ 1000-1300; 1500-1800
星期二 ︰ 1000-1300; 1500-1800
星期三 ︰ 1000-1300; 1500-1800
星期四 ︰ 1000-1300; 1500-1800
星期五 ︰ 1000-1300; 1500-1800
星期六 ︰ 1000-1300
星期日 ︰ off
P.H : off
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

梁景燊醫生

  # 26368
 報告:
• 診症日期 : 2018年7月19日
• 求診目的 : 腸胃不適 胃部及膽不適
• 診金收費 : ~ $ 600
• 輪候時間 : 需預約準時
• 選尋原因 : 初次光顧
總評 1.3 / 10
專業態度 :
 1
對症下藥 :
 2
診金合理 :
 1

梁景燊醫生 - 尋醫經歷詳述:

我媽媽年約60歲,本身胃部長期不適,需要定時到公立醫院覆診,亦有食胃藥,早前公立醫院醫生發現有膽石,話可以排期割膽,所以我想睇下私家醫生,攞個2nd opinion,睇下關唔關胃或其他內臟事,如果無迫切性,我都唔想開刀。咁我係朋友介紹下,聽講梁景燊醫生好有醫德,我再google下梁景燊醫生資料,發現佢係聯合醫院出黎做,報導又話係「腸胃科巨頭」,網上又無負評,我諗住應該揾到個好醫生,可以俾到一個專業既建議,點知係一個惡夢!

當日提早去到醫院登記及同意俾佢睇醫健通,諗住佢睇左我媽媽過往既病歷,可以幫助了解病情,作出一個更好既診斷,但之後發生既完全唔係咁‥‥‥

我同媽媽坐底左,就講返媽媽既病情,擔心會唔會係胃同膽一齊有事,梁景燊醫生全程係態度惡劣,輕蔑我地既無一個提問,我每問一句,佢答「唔係/唔關事/唔會」,每一個回答中眼神都係不滿同脾氣,好似同我媽媽講「係咁架!」佢全部否定我地每一個提問,只係話我媽媽精神緊張,退休後無野做無野focus更加會覺得唔舒服同更有壓力,一直都只係話「精神緊張/壓力導致痛症」,話完全唔關個胃或者個膽事,明明公立醫院都診斷我媽媽個膽有事,要割,話割膽後食野可能會容易肚瀉,加上我媽媽腸胃本身唔好,梁景燊醫生就好決斷咁講「唔會!唔關事!」咁我問需唔需要割膽,梁景燊醫生只係好處之泰然咁講「你地自己決定割唔割喇,有需要就照張CT,$7000左右,翌日就有結果。」梁景燊醫生手執我媽媽既病歷,完全無分析割同唔割既情況及日後會面對既問題及需要注意既地方,最後梁景燊醫生出左張單叫我地上去俾錢,同攞黎claim保險,另一張應診紀錄診斷一項只有兩隻字「epigastric discomfort」,睇左同無睇一樣。

我媽媽好失望無助,我好憤怒,我無買保險,唔需要一張紙去叫我「claim保險」,但我願意俾錢醫好我媽媽!我同其他病人家屬一樣,需要一個有醫聽、有專業知識會分析病因、會耐心聽取病人提問及回答、有禮貌既醫生,而唔係好似梁景燊咁樣既醫生。我唔想害人,所以強烈不推薦任何人去睇佢。我亦會考慮到醫務委員會作出投訴。

題外話(我個人對佢行為觀感):佢著得真係官仔骨骨,但係坐就無腰骨,講野勁寸,睇人黎恰,完全睇唔到佢有幾professional,點解係聯合醫院走出黎做,大家自己諗諗喇。

簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved