香港睇醫生網首頁

鄧羽標醫生

Dr TANG YU PIU

註冊專科:
[ 牙科 ]
Tel:
26046387
專業資格:
香港大學牙醫學士
英國皇家外科醫學院牙科全科文憑
提供醫療程序及手術:

其他資料:
收費:
診症時間:
敬請預約
使用醫院或其他服務診所:
診所以外提供的服務:

鄧羽標醫生

  # 32765
 報告:
• 診症日期 : 2021年6月22日
• 求診目的 : -- 例行牙齒檢查及洗牙
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約準時
• 選尋原因 : 隨機方便嘗試
總評 4.3 / 10
專業態度 :
 3
對症下藥 :
 5
診金合理 :
 5

鄧羽標醫生 - 尋醫經歷詳述:

一直有用公司保險到聯合醫務牙科中心(旺角)做每年的牙齒檢查及洗牙, 一直非常欣賞另一位牙醫羅正鋼醫生, 手勢很好, 態度有禮可親, 可是今年開始不再做保險客人, 所以看時間方便就預約了鄧羽標醫生。

第一次睇佢, 但冇先做簡單的牙齒檢查, 一開始就話一邊洗牙一邊檢查。開始洗上顎的牙齒, 已經覺得醫生手勢較粗魯, 我可以感覺牙肉一直被那枝圓鏡仔壓住, 忍耐洗完上顎。再洗下顎的牙齒時覺得越黎越辛苦, 縱使我個表情已表達唔舒服, 但醫生冇輕手過, 又因為覺得痛, 牙顎自然收緊, 呢個時候醫生竟然"拍打我的下顎"叫我放鬆!! 我睇幾十年牙醫從未試過, 當下感覺很差, 盡量放鬆, 但被人拍打完如何能夠放鬆?!?!?!? 此後醫生再兩次拍打我的下顎, 又用手強行將我的下顎移高。洗完牙漱口就完畢了 (以往羅醫生會再用有甜味的水將所有牙齒沖洗一次才完成洗牙), 我回去看到我牙縫間有血液凝固, 從來未試過這樣!!!!!

絕不會再預約呢位牙醫, 亦不推薦其他人選擇。

簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 醫護之語調態度令人無所適從
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved