香港睇醫生網首頁
醫療劵
苗延琼醫生

苗延琼醫生

Dr MIAO YIN KING, MAY

註冊專科:
[ 精神科 ]
Tel:
2246 8313
地址:
香港銅鑼灣渣甸街5-19號京華中心1703室
Room 1703, Capitol Centre, 5-19 Jardine's Bazaar, Causeway Bay, Hong Kong
專業資格:
香港大學內外全科醫學士 1988
英國皇家精神科醫學院院士 1993
香港精神科醫學院院士 1996
香港醫學專科學院院士 (精神科) 1996
提供醫療程序及手術:
女性心理健康
產前產後精神健康
婚姻問題引發的情緒病
青少年情緒問題
飲食失調
藥物治療
輔導及心理治療
婚姻關係輔導
母嬰關係治療
其他資料:
收費:
專科門診 $2000起藥費另計
診症時間:
星期一 ︰ 0930-1830
星期二 ︰ 0930-1830
星期三 ︰ 0930-1830
星期四 ︰ 0930-1830
星期五 ︰ 0930-1830
星期六 ︰ 0930-1500
星期日 : close
P. H. : close
苗延琼醫生名片
使用醫院或其他服務診所:
香港各私家醫院
診所以外提供的服務:
家訪及社區外展服務
精神科住院治療
義務慈善及公眾教育工作
保險申請的醫學報告

苗延琼醫生

  # 27645
 報告:
• 診症日期 : 2019年3月14日
• 求診目的 : 專科治療 抑鬱症
• 診金收費 : ~ $ 3000
• 輪候時間 : 需預約準時
• 選尋原因 : 朋友介紹推薦
總評 10 / 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10

苗延琼醫生 - 尋醫經歷詳述:

本人已有情緒病多年,曾經康復,但又再復發。睇了醫生後,才發覺之前所看的醫生只是治標,苗醫生很細心地了解我過去的經歷以及我現在的生活情況。她很懂得分析每個人的性格,引導我這個固執的人不能只是靠藥物去逃避現實的生活情況,她教曉了我很多心態上面的調節、對事物的看法,讓我現在的生活得以調整及更有規律。當然藥物也是重要的一環,她幫我較了藥,另我現在感受到的副作用更少而亦能有效地改善我的病情。我很少遇到這種細心、真心的好醫生。
簡評:
個人觀感- 仁心仁術、醫德高尚
經歷過程- 醫生會從病人出發去提供意見
推介意見- 已視為本人的必然選擇
苗延琼醫生

  # 27311
 報告:
• 診症日期 : 2019年1月9日
• 求診目的 : 專科治療 bpd
• 診金收費 : ~ $ 2000
• 輪候時間 : 需預約準時
• 選尋原因 : 光顧多年
總評 10 / 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10

苗延琼醫生 - 尋醫經歷詳述:

认识苗医生多年,她对我的病情除了开药还给我很多其他的治疗,她说她十分不愿意看我这么年轻吃这么多药,所以尽量会告诉我怎么来减低自己的不舒服的感激,例如简单的运动,或者呼吸练习。总之对我来说十分有用。苗医生是一个很有医德的医生,而且很帮助社会各式群体,是一个十分有爱心的人。我想一个医生有爱心去照顾自己的病人怎么就不会是一个好医生呢?她对每个病人都很负责,会告诉你很多人生哲理不光是开药,让药物来控制你,而是会用爱心和耐心帮你走过很多难过的时候。总之,对我来说,苗医生是很亲的一个人,是值得信任的人。
簡評:
個人觀感- 醫術精湛、鉅細無遺
經歷過程- 醫生會清晰明確的講解其病情
推介意見- 值得向有需要人仕推介
苗延琼醫生

  # 25171
 報告:
• 診症日期 : 2017年3月--
• 求診目的 : 專科治療
• 診金收費 : ~ $ 2000
• 輪候時間 : 需預約等候頗長
• 選尋原因 : 光顧多次
總評 6 / 10
專業態度 :
 4
對症下藥 :
 7
診金合理 :
 7

苗延琼醫生 - 尋醫經歷詳述:

我於2017年3月晚上1次驚恐經驗而求醫,因狀態不佳焦慮及壓力極大,初期見醫生感覺尚算良好。惟醫生未有詳細觀察及了解我之背景,第1次面見已說我是BPD(邊緣性人格障礙)就我所知此診斷需長期接觸非一時三刻可確診,但因情緒狀態不穩亦沒深究,往後再認識及了解此症亦見了專業人士,結果一致不認為我是BPD。

佢問我自己覺我自己係咩,我答完輕鬱,佢往後診斷就照輕鬱焦慮處理。從來都冇說明同解釋0的藥既作用,都係我自己去了解。

呢個人0係1次覆診同我講有另一個病人見見下佢走左去政府醫院睇,約左佢期浪費左佢個期,話如果需要可以同佢表達,佢可以幫忙寫轉介信,我就以為佢真係好好咁,唔計較。

睇左大半年都冇咩用,因為我自己都知自己症狀好輕微。12月我覆診前1日打去幫另1個朋友問醫生可唔可以睇新症(因為個朋友死都唔睇,勸好耐我先勸到佢肯見呢個人(因為佢知我睇緊)但我明白D姑娘既難處,好難就咁攝到個期,我就打去取消自己個覆診淨係配藥,就陪個朋友搵另1個好好既醫生<人地介紹>)

到覆診0個日呢個人既姑娘就打黎問我去唔去,仲要我聽左電話時佢講緊我壞話!頂佢! 前1日係佢聽我電話既\~/

而呢個醫生最缺德既係,因為我朋友好深信我會同佢睇同1個醫生,為左佢我都唔想講大話,雖然覺得對呢個人有的唔好意思,我拎藥時問姑娘可唔可以請醫生幫我寫轉介信,如果真係陪我朋友睇都可以俾另1個醫生知多0的我情況。而我諗住再覆診時同佢討論下轉唔轉醫生/黠點同我朋友傾。

但呢次就見證到呢個人係好冇醫德既!!! 介紹信收錢完全唔係問題,最缺德既係,佢話唔睇我話我阻住人地個位! 我問姑娘就算排政府都唔會即刻有得睇,咁佢而家係咩意思,呢個人勁有問題!!!! 睇佢時就扮曬野,一知有機會唔睇佢就連明知我得返2星期藥都可以做出咁既決定同發言,好極有限!!! 勁無醫德!!!

最後,呢間野叫人拎藥係會叫你全名,驚死人唔知你叫咩咁。D姑娘亦麻麻,好似機械人咁,惟一感覺有少少人性血肉既係新黎既姑娘,佢話自己有好多人排緊期WO,如果有情緒需要既就考慮下睇唔睇呢位缺德既醫生啦。我好少會打評言同公開批評冒,如果唔係呢個人咁有問題同擔心其他布需要人士既需要,我都唔會打咁多!
簡評:
個人觀感- 態度有失、醫德有損
經歷過程- 需要自己主動提出較多的諮詢
推介意見- 本人絕對不會再作光顧

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved