香港睇醫生網首頁
黃慧儀醫生

黃慧儀醫生

Dr Wong Wai Yee

註冊專科:婦產科
黃慧儀醫生 名片
Dr Wong Wai Yee Name Card
Tel:
31072138
其他資料:

  # 27289
陳小姐 報告:
1/13/2019 5:06:51 PM
• 診症日期 : 2019年1月1日
• 求診目的 : --
• 診金收費 : ~ $ -
• 輪候時間 : 需預約準時
• 光顧經驗 :光顧多次
總評 10
專業態度 :
 10
對症下藥 :
 10
診金合理 :
 10
經歷詳述:
黃慧儀醫生好專業,態度友善,溫柔,待人親切,處事認真,有條理,有耐性,有責任感,而且收費好合理。黃醫生絕對係一個好醫生,我由陀B至生B,足足9個半月,從產檢到生產,都係由黃醫生跟進。黃醫生好懂得關心Patient情緒,而且有問必答,記得2019年1月1日,喺法國醫院生我囡囡(第一胎),當時我好緊張,因為我從未入過手術室,今次第一次生bb要入手術室,所以好緊張,好驚,當時黃醫生同我講:「放鬆啲,吾洗驚!有我喺度,我會幫你架。手術好快做完架啦…」。到我做完手術之後,黃醫生同我講:「你好叻呀…手術做完啦,恭喜你呀~生左個靚女」。聽到黃醫生既安撫說話,加上見到囡囡剛出世既(得意可愛)樣,真係咩痛都忘記了。同埋想講下,黃醫生既開刀手勢真係好好,我做完手術後,喺醫院第二日起,已經可以落床周圍行,而且傷口已經吾係幾痛,基本上連止痛藥都吾洗食。昨天,返去黃醫生診所洗傷口,見到傷口埋得好靚,肚皮外面傷口已經埋得八八九九,差吾多好似冇開過刀咁,剩得得一條好薄既疤痕,黃醫生開左一支去疤膏俾我返屋企搽,搽左2日,我條疤痕已經淺左好多,再搽多幾日,應該疤痕就會退得差吾多。真係要好多黃醫生呢一年裡面,無微不至咁幫我做產檢,臨時臨急Call佢幫我接生,佢又毫無怨言,而且仲好Nice。收費又合理,保證吾會收貴。人品好又有醫德,百分百係一個好醫生。
簡評:
個人觀感- 健談友善、感覺良好
經歷過程- 醫生會從病人出發去提供意見
推介意見- 已視為本人的必然選擇

Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved