香港睇醫生網首頁
[ 會員#19233 ] Ruby7Leung

紅腫痕癢像被蚊咬

病患者女 - 20歲

最先係左眼眼袋下面好似俾蚊咬咁,但唔係好痕,r左兩下就冇理,過左兩個鍾左右右眼眼袋同樣,第2日訓醒無意識咁r右手,發現2隻手都有好多俾蚊咬既紅腫,以為係琴日露左出黎唔小心俾蚊咬到,冇理。到傍晚返工時feel到條頸都痕先覺有問題,忍到忍唔到時r左次,跟住用冰敷左好耐先冇咁勁,再過兩個鍾連塊面係眼角位都有,初初係1邊,過多陣另一邊都有,係咁忍,忍唔到就r兩下舒緩下,到收工之後發現上唇腫左,有少少痺,慢慢地下唇都腫埋,成條孖腸咁。
呢幾日食野同平時一樣,只係多左飯,收工一盒木瓜奶。
Ruby7Leung你好,

從字裡行間,感受到你受到皮膚痕癢嚴重的困擾。礙於未能替你進行詳細皮膚檢查,不能確診。但從你的描述,有可能患了急性蕁麻疹(或稱風疹)。蕁麻疹可以導致皮膚紅腫痕癢。當蕁麻疹發生在皮膚與黏膜交界如嘴唇,眼皮,生殖器等部位,可以出現嚴重腫脹,稱之為血管性水腫。此情況也可在體內器官出現,例如在氣管內便可引致窒息或在腸道內便可引致腹痛。請盡快找皮膚專科醫生檢查治療。

Best regards,

Dr. TONG Bik Sai Bessie
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved