香港睇醫生網首頁
[ 會員#19167 ] 0725

抗抑鬱藥一問

病患者女 - 18歲

你好醫師 我未曾睇過精神科 但我懷疑自己有抑鬱症 而且想靠藥物控制病情 因為即將要面對公開試 所以想知道可唔可以靠藥物控制到自己既情緒/精神狀態 恢復專注力 亦都想知道普遍處方藥物大概要幾耐先可以見效?係咪一定要長期服用同埋會有d咩副作用?
唔該醫師
你好!
如你懷疑自己有抑鬱的情況,請留意自己有否以下情況:情緒低落,對事物失去興趣,胃口及體重轉變,睡眠失調,思考變慢,容易疲倦,集中不到精神,出現負面思想如感到自己沒用,甚至有傷害自己念頭等。
如有以上情況,便要及早求醫,治療可幫助你提及的情緒及精神難以集中的問題。
一般來說, 服用藥物約2-3星期情況會開始改善。各種抑鬱藥的副作用不同,常用的抑鬱藥有機會引致腸胃不適,口乾,頭痛等,一般都會隨時間慢慢改善。第一次有抑鬱情況建議服藥6-12個月,第二次建議服用1-2年。明白你面對公開試壓力大,建議盡快求醫 解決問題。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved