香港睇醫生網首頁
[ 會員#16088 ] Ken1234

輕微慢性胃炎及中度腸化生

病患者男 - 26歲

吳醫生你好,本人係今年8月因胃病照了胃鏡,初步發現有十二指腸炎及胃黏膜糜爛,活組織檢查證實有輕度慢性胃炎及中度腸化生,無發現幽門羅旋菌。家庭醫生開左兩星期藥比我,其中有Losec同Domar,仲有一d化胃氣藥丸同藥水,食完係有少少好轉,但仍然有肚脹同微痛情況。

想問醫生,呢個病洗唔洗長期食藥?會唔會同食物敏感有關搞到個胃長期發炎?同埋係我呢個年紀腸化生常唔常見(我無吸煙同飲酒習慣,亦無家族病史,而家經常運動)?同埋腸化生有無得痊癒?我而家驚會惡化,所以唔知點做好。

Thanks!!!
你好。
慢性胃炎及糜爛需要用較長期的藥物。
食物敏感不會引起慢性胃炎。
在香港約有一成人口有腸化生,主要發生於40歲以上。沒有幽門螺旋菌還是有約6%的人會有這個病。需注意健康飲食及多運動。
痊癒的機會視乎內視鏡所見腸化生的種類而定。建議和閣下的醫生直接討論。


Best regards,

Paul NG (Dr.)
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved