香港睇醫生網首頁
[ 會員#23061 ] Zoe

有關眼科問題

病患者女 - 72歲

醫生你好~
本人72歲,三年跌傷入院,入院兩日後就開始眼矇,同醫生講,醫生話係唔關佢哋啲藥事,出院之後隻眼開始清返小小,但打完破第三針傷風菌針之後又矇過,到好咗啲既時間,就中新冠之後又矇返,去配眼鏡都無用都係矇,去睇眼科,醫生話係白內障,但望遠嘢係好清既,同埋側望都係好清,只係向前面望就矇,如果係白內障既話係咪應該望遠近都係矇既呢?

當日做眼底檢查嘅時候用藍色光照完隻眼之後,望嘢清曬但只係維持六個鐘之後就冇咗,咁樣既清況係咪只係白內障定仲有其他問題呢?
做咗白內障手術之後係咪可以回復視力呢?
謝謝醫生回覆
親愛的Zoe:

謝謝你的提問,知道你曾經跌傷入院,希望你已經痊愈。

關於你做眼底檢查後,看東西清楚很多 - 有機會是因為你的瞳孔放大了,而你的白內障在視軸的中央,(你能夠用瞳孔放大了旁邊的視力)所以看得清一點。白內障混濁的位置對你的視力影響可以很大的。

如果你有任何新的症狀或問題,建議你盡快找你的眼科專科醫生求醫。

源旭醫生上
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved