香港睇醫生網首頁
[ 會員#28343 ] Karen Choi

老人幻觉妄想

病患者女 - 89歲

我媽媽喺8月15日朝早瞓醒,忽然間唔認得我爸爸,嘈住要打電話俾佢老公。我爸爸同佢講,佢就喺面前學,但媽媽話佢唔係,一直嘈,又喊又情緒波動,但之後下午又正常番,同我爸爸講話又冇事。這情況斷斷續續發生早上,一星期3-4次。但8月尾到上星期,3個禮拜都冇再發生。

突然2日前早上,媽媽又再發作,打電話俾我話屋企有個坏人坐喺沙發,(其實係我爸爸),話佢想偷錢,叫我打電話俾爸爸求救。我點樣解釋我都唔信。同樣事情連續發生咗幾日。

請問媽媽係患咗腦退化,認真障礙,老人痴呆症嗎? 應該睇老人科,精神科 ?
謝謝你的查詢。你形容媽媽的症狀可以是因為生理或心理的情況產生。所以會建議應該要去看老人科醫生或是家庭醫生。如果發現不是身體出現了毛病而令到產生症狀、才需要找精神科醫生。
祝你媽媽早日康復!
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved