香港睇醫生網首頁
[ 會員#27472 ] Wong Pui Ling

媽咪腳抽筋心悸

病患者女 - 82歲

你好,黃醫生,媽咪年紀82歲,有地中海貧血,之前一直有心悸,間中腳抽筋,佢話有時會抽到上心口,佢成日話自己唔夠血,試過去醫生度注射B12針劑,覺得精神左,心悸情況又好左少少…所以隔一排就去打針,請問醫生媽咪應該咩事?

係咪真係唔夠血?可以有咩方法令媽咪唔好成日抽筋?媽咪越嚟越瘦,現只有80磅左右,會唔會係媽咪吸收營養不夠?因為媽咪咁多年飲食都超級健康,喜吃飯和菜,少肉,只吃一點點雞或魚,所有雜食都好少食,睇住佢越來越瘦,好擔心,謝謝醫生意見!🙏🙏
問題1: 黃小姐母親有心悸,腳抽筋,請問醫生媽咪應該咩事?
回答:心悸,腳抽筋這兩個病徵都有超過十多個原因所導致, 有些是良性問題, 亦有一些背後是嚴重的問題!我建議黃小姐早日安排母親見家庭醫生, 釐清問題的急切性, 最好提供更多相關的資料, 亦需要進行一些化驗檢查, 醫學就像警探查案, 目的要找出隱藏的病, 然後才可以對症下藥處理, 警察遇到有人報案, 小需要徹查才知真相, 有時診症都是如此。
希望黃小姐明白這個意思。
問題2: 黃小姐母親越嚟越瘦,現只有80磅左右,睇住佢越來越瘦, 黃小姐好擔心。
回答: 黃小姐母親的確體重太輕。可能性真的太多:
牙齒有問題(例如牙周病)、
內分泌失調(例如甲狀腺分泌過多)、
器官衰竭(例如成功能衰竭、肝功能衰竭)、
慢性疾病(例如免疫系統疾病)、
腫瘤性問題(例如腸癌、肺癌、胰臟癌)、
社會性問題(例如缺乏適當照顧)、
精神科問題(例如抑鬱症、妄想症:怕人毒害所以不吃)等等
我建議先找熟悉的家庭醫生, 透過診症、檢查、化驗, 得知是屬於哪個範疇, 再由家庭醫生轉介適合的專科醫生!
祝福黃小姐母親早日康復!
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved