香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Sam lo

嚴重失眠,長期耳鳴

病患者男 - 30歲

事源2年前一次內耳真菌感染,導致我嚴重失眠加耳鳴至今,耳鼻喉科做晒檢查都無問題,精神科個邊話我係焦慮症,一直食緊Mirtazapine 15mg,食左2年,耳鳴聲都仲係到,依然好難入睡,請問醫生我係咪有創傷後壓力症,我已經無從入手去醫,d耳鳴聲係我好累同好靜既環境愈明顯,定係我心理影響自己放大d白噪音,好高頻既vivi聲,真係好辛苦,同埋想問Mirtazapine呢隻藥係咪血清素,我食左2年,感覺好似幫唔到我d咩咁,我係咪一直以黎都食錯藥...
你好Sam,謝謝你的查詢!
我需要一個詳細嘅精神科評估,才能告訴你是那個診斷, 病理等等引發你現在的症狀。 耳鳴的成因有很多種, 當然情緒病也可以加劇耳鳴的困擾! 在我過往的經驗中, 有部分個案經過藥物 治療後, 耳鳴會細聲咗甚至冇咗, 也有部分耳鳴仍然持續,但沒有影響情緒和失眠。

在精神醫學上, 抗抑鬱抗焦慮藥有很多種, 針對和促進不同類型的大腦中樞神經系統的傳遞物質, 血清素只不過是其中一種, 如果治療效果不太有效, 應該轉換其他類型, 可以嘗試和你的主診醫生討論!

米氮平(Mirtazapine)屬於四環類抗抑鬱藥,能促進中樞神經系統中的去甲腎上腺素(noradrenaline)和血清素(serotonin) 的釋放。

希望以上資訊可以幫到你!
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved