香港睇醫生網首頁
[ 會員#19731 ] Cheung Yee Ling

抑鬱症

病患者女 - 17歲

我今年8月尾被確診depression ,咁我要食抗抑鬱藥。轉藥轉咗4次,都好似都未搵到啱嘅藥,之前食過Remirta and lexapro ,仲有一隻唔記得咗,因為副作用太大,好快轉咗,咁我依家食緊pristiq。

我係經常有自殺念頭,上個禮拜三想自殺,不過比CP救番。果陣call咗白車,但我選擇拒絕送院,因為我唔想睇政府醫生,我想繼續睇私家醫生,再加上我係瞞住屋企人睇私家。

到底我要幾時先會好轉?點解要轉咁多次藥?我都唔知基金可以資助到幾耐,如果睇政府精神科,pristiq係唔係藥物名冊?
你好,

謝謝你的查詢,各人體質不同,調教藥物需要的時間也有不同。
轉換藥物有機會是因為效果未如理想,或者是因為身體對藥物產生不良反應,
因此,轉藥時需要仔細考慮各種因素。
Pristiq 是一隻抗抑鬱藥,臨床發現這藥對很多病人效果也相當不錯,
因此建議,需服用足夠的劑量,而且有足夠的時間給藥物完全發揮作用。
Pristiq 是包括在香港政府醫院的藥物名冊內。
最重要是病向淺中醫,可以向了解你的醫生查詢情緒崩潰時的應對措施。
要珍惜生命,持有希望的態度,很多人面對情緒的問題也能走過去。


祝早日康復
梁醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved