香港睇醫生網首頁
[ 會員#15016 ] Norman So

很害怕胃癌

病患者男 - 22歲

請問醫生我咩病?很害怕胃癌...

我在6月7日半日痾水痾左8-9次,有嘔,發燒38.3度左右,睇左醫生診斷我急性腸胃炎,開左啲抗生素ciprofloxacin退燒藥止痾止嘔等等,應該食錯野。

6月8日之後退左燒,以為好左,估唔到之後一直就中和左上腹像火燒一樣,每日持續好似好熱咁,夜晚更嚴重,那住那住,間中飯後會微微刺痛,亦有試過一段時間上腹脹脹,口苦,特別係朝早起身的時候,有時連背部都那住,分唔清咩位,呢兩日仲手軟腳軟無力,冇作嘔。

自6月8號左右退燒開始,症狀就開始持續至今天6月19日,吃了胃藥也沒有多少舒緩。

因為以往5-6年我的飲食習慣不良,很擔心我患上胃癌...
多謝 Norman So 會員提問。胃部在腸胃炎後有不適,應該是腸胃炎引起的後遺症,可能患上了胃炎。請往見腸胃肝臟科專科醫生,轉用其他胃藥,或須照胃鏡。胃癌的機會絕對甚低!

黎錫滔醫生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved