香港睇醫生網首頁
[ 會員#21709 ] esther

PTK 手術治療Rce後

病患者女 - 26歲

你好,本人岩做左ptk手術治療rce,手術後一星期再覆診醫生話角膜都好返,就除左對con,今日係除con後第2日,開始覺得好乾同有野un眼咁,眨眼覺得好似有粒野係入面,好驚好驚又再黎過,好擔心,我知道有1成機會既人做一次手術都未必得,但到我下次覆診係3星期後,想問呢d症狀正常嗎?我可以照常化妝洗頭嗎?
親愛的 Esther:

多謝你的提問。

PTK (PhotoTherapeutic Keratectomy) 激光治療是一種常用的手術去處理RCE (復發性角膜上皮受傷),成功率高,而且亦可以同時處理及改善眼睛度數的問題。

了解到你今天除con後感到眼乾,這是十分常見的情況,通常我會建議病人繼續滴潤眼藥水,晚上繼續使用潤眼藥膏,可以舒緩眼乾問題。基本上你現在出現的術後症狀是十分正常的,你可照常化妝及洗頭,並要緊記覆診日期到診所見醫生。如果在早上起床後,眼睛亦感到特別酸痛的話,亦建議你可安排早些覆診。

如果有任何眼睛視力或功能上的減退,請盡快聯絡你的眼科專科醫生。謝謝。

源旭眼科專科醫生上
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved