香港睇醫生網首頁
[ 會員#19276 ] Man

膝頭受傷

病患者男 - 23歲

8個月前因為想跑步減肥,所以每1-2日就跑一次,盡量都想日日跑,每次跑都有做熱身,跑完都會行一陣,咁跑左20幾日到就開始有一次跑到中途既時候感覺到左膝下小小既位置有拉扯既感覺,但我冇理,繼續跑,跟住之後都繼續跑左2-3日,跟住有1日跑完,過左1小時到,接近左膝既位置無啦啦好痛。

跟住去睇鐵打,第一日捽完敷藥,第2日起身仲係咁痛,再去睇鐵打,針灸,跟住就輕左好多冇咁痛,第2日起身都冇乜點痛,不過行路好奇怪,隻腳好似冇咩力,好軟,每踏一步都覺得好軟,但係又行到冇痛,所以一直都冇理佢。

8個月過去,一直都係咁,隻腳好唔實在咁,好似膝頭入面有舊軟膠咁既感覺,跟住8個月後無啦啦有1日隻腳開始行路踩落地個下會有輕微既痛,再睇鐵打,捽左2日,當下隻腳實力在好多,冇痛,過左幾日隻腳又軟番,比之前更軟,好擔心
多謝讀者來信。

如信中所描述的膝痛已持續了一段時間,建議尋求骨科專科醫生作詳細診斷及有機會要做磁力共振(MRI) 作進一步檢查。

祝 生活愉快
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved