香港睇醫生網首頁
[ 會員#20555 ] Bilyw

小便有油,困擾多年

病患者女 - 27歲

呢個問題都煩擾左我好多年,初初都不為意,每年都做身體檢查,報告一切正常,包括肝腎膀肛都正常,問過幾個醫生都答唔出仲r曬頭話沒咩可能。
今年仲去埋睇泌尿專科醫生,專科都解釋唔到叫我入院check ct掃描膀肛鏡等照清照楚,報告都係正常,我真係好想知點解?

呢幾年我坐唔安訓唔落,好似沒一個確實既原因,唔係我執著只因為我好擔心日後會影響身體。
我好肯定d浮油係來自食物,總知有油既就會柯反出黎,如果沒食就唔會,經我上網不斷搵個案,發現有部分人都係咁,而且大多數都係肥胖人士,而我自己亦都是。除了會從小便柯出黎亦沒其他異樣小便清晰顏色正常,但會有薄的層浮油,暫時醫學都好小探討呢個問題。

另外有都有外國醫療團隊有略略出過一編報道,主要是4大原因脫水、酮體、乳糜、攝取過多維他命D,首3個類別我排除因爲有做身體檢查抽血等,而攝取過量維他命d我又認為不是,因如果是維他命尿色會好黃,而且不會是食完幾個鐘頭就柯到。

真的很苦腦好影響精神狀態,小小油都唔敢食,好大壓力所以希望各位醫生能夠幫幫我。
謝謝
從病歷看來已經做了很多檢查而報告全都是正常,所以不用擔心有特別的病。
通常小便有油是表示有乳糜尿,即淋巴液從腎經尿排出体外。少許油尿是可以用保守治療處理,不是大問题。

葉維晉医生
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。



Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved