香港睇醫生網首頁
[ 會員# ] Ting

腳傷,腳腫,踩落地下先至會痛

病患者男 - 35歲

想請問我隻腳點解咁耐都仲痛?究竟係筋膜傷咗,定係骨傷?我應該睇邊一個專科?使唔使經過普通科門診轉介?

我的情況是這樣:半個月前在家中因為地下濕而跣親,左腳反了,腳背左邊部分猛力壓向地下,瘀黑色一大片,腳的左半部分腫脹,頭3日痛到行唔到,我在家中有搽鐵打藥水、藥膏,之後瘀黑色退了,痛楚也慢慢減少,現在情況是,衹要坐喺度,唔喐隻腳,一啲都唔痛,不過一企起身踩落地下就會痛,走路行一步就痛一下,覺得腳腫脹部分中間好似好大壓力,如果大力用手施壓,會好痛,另外用手拍打傷患處,腳掌中央組織會有刺痛酸痛感覺。

而家最大煩惱係行路會腳痛,同埋會行得好慢,所以最近出門有時會用單車代步,奇怪係踩單車時隻腳唔痛。
錢炳航醫生回覆:
 8/9/2018
謝謝來信。你踝關節附近的韌带多半是撕裂了,需要照x光檢查和治療,你的確需要看骨科醫生了。
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved