香港睇醫生網首頁
[ 會員#23178 ] man

RCE 不能醫好

病患者女 - 25歲

源醫生你好:
我有rce有三年多,左眼分別做咗一次SK 同PTK都係冇用,復發得好密,可以係一兩日一次,只可好似盲咁訓係張床咁,不能生活,所以依加只靠每日戴BCL,每個月去覆診換BCL頂住。
但最近年幾,右眼係冇受傷過,但都係復發到好密,醫生話我應該有RCE,DRY EYE同角膜上皮營養不良症先會咁,所以依加一係就兩隻眼可以試再做手術博下,一係成世人每月覆診換BCL。不過長戴個BCL兩隻眼都會痛,成日都移位痛到做唔到野,但唔戴會復發更痛,又受損。😅
請問呢個病係咪應該冇得醫呢?非常感謝您!😊
源旭醫生回覆:
 3/29/2020
親愛的man:

多謝你的提問。

知道你患有RCE (Recurrent Corneal Erosion, 角膜表皮受損) ,這是一個十分常見而且令人感到困擾的眼睛疾病,原因是五層之中的表面兩層角膜因為黏不穩而出現脫離,通常是因為角膜曾經有創傷或遺傳引致。

一般情況下,我亦是建議使用潤眼藥水或進行PTK激光治療RCE。你亦曾經做過PTK但仍然復發,我會建議你考慮再進行多一次PTK,而這次是作一個較深層的激光治療,成功率十分高。

明白到你的角膜受損問題嚴重,而且頻密復發,因此我建議你盡早約見你的眼科專科醫生求醫。你亦可以參考我信箱內另外一篇有關RCE提問的回覆內容 https://www.seedoctor.com.hk/letter_detail.asp?dr_id=17693&letter_id=10637 。謝謝。

源旭眼科專科醫生上
以上資料只供參考,不能作診症用途,
請與家庭醫生查詢並作出適合治療。
如有身體不適請即求診,切勿延誤治療。
若資料有所漏誤,本網及相關資料提供者恕不負責。
其他醫務信箱回覆
發出提問使用細則
源旭醫生 提問
為確保能有效率的發揮信箱回應功能 
醫務信箱暫只限接受已登記會員提問
如欲咨詢相關專業醫護之意見 
敬請先登記成為會員,謝謝支持!
會員登入
電郵:
密碼:
記住密碼 
Copyright©2024 www.seedoctor.com.hk
All rights reserved